اتریوم چیست؟
نوشته شده توسط : hamedemad

اتریوم چیست؟

ارز دیجیتال اتریوم پس از بیت کوین به عنوان نسل دوم ارزهای دیجیتال شناخته می شود و در میان رمزارزها در جایگاه دوم از نظر محبوبیت و ارزش قرار گرفته است و آینده آن در میان رقبا بسیار امیدوارکننده است. اتریوم نوعی توکن است که از رمزپایه آن یعنی اتر(ETH) نشات گرفته است. این ارز بر پایه بلاک چین فعالیت می کند. سیستمی غیر متمرکز و منبع باز است که توسعه دهندگان می توانند روی آن کار کنند. به این معنا که هیچ فرد و یا سازمانی آن را هدایت نمی کند و تمام کار مدیریت حساب بر عهده سرمایه دار خواهد بود. این رمزارز از قراردادهای هوشمند، امور مالی غیر متمرکز و نرم افزارهای غیر متمرکز پشتیبانی می کند. برای آشنایی بیشتر با اتریوم با در ادامه با ما همراه باشید.

تاریخچه مختصری از اتریوم

بنیان ارز دیجیتال اتریوم در سال ۲۰۱۳ و توسط شخصی به نام ویتالیک بوترین بنا نهاده شد. او برنامه نویس، پژوهشگر ارزهای دیجیتال و مدیر مجله بیت کوین است. او در ابتدای امر اتریوم را به منظور ایجاد برنامه های کاربردی غیر متمرکز معرفی کرد. طبق نظر او بیت کوین باید یک زبان اسکریپت‌نویسی داشته باشد تا با استفاده از آن بتوان برنامه های کاربردی را توسعه داد. در سال ۲۰۱۴ اتریوم معرفی شد و عده ای از سرمایه داران برای پشتیبانی از آن به میدان آمدند. می توان گفت سرمایه داران و پژوهشگران بسیاری روی این پروژه کار کرده اند و بنیان گذاران بسیاری دارد. همچنان نیز افرادی زیادی برای توسعه آن در تلاشند.

ارز دیجیتال اتریوم Etc

ارز دیجیتال اتریوم همانطور که در قسمت های قبل راجع به آن صحبت شد اتر(Ether) است که در بازار با نام اختصاری ETH شناخته می شود. هم به عنوان دارایی و هم به عنوان پولی برای پرداخت هزینه ها و کارمزد شبکه به حساب می آید.

کلام آخر

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال پیشنهاد می کنیم از وب سایت حامد عمادی دیدن نمایید.

اتریوم





:: برچسب‌ها: اتریوم ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: